listan lång

Publicerad 2013-12-17 09:27:00 i Inredning, inspiration,

Nu när vi har bott in oss i lägenheten lite, så börjar man inse allt mer och mer hur man vill ha det, vad man behöver och vad som passar bäst i just denna lägenhet. Nästa, högt prioriterade inköp av möbel lär bli Tv bänk. Listan är dock lång och innehåller lite av var men man måste ju börja i någon ände.
 
innan vi flyttade till Växjö så hade vi en Tv bänk som satt på väggen. egentligen var det två 60x40x40 köksskåp, men det fungerade någorlunda även som TV bänk. av någon anledning tröttnade vi och slängde dessa skåp. Nu kan jag inget annat än önska att vi faktisk behöll dem. Vill åter igen ha en "svävande" bänk, den stora frågan är nog om jag kan övertyga och övertala sambon till detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela