bröllopsinbjudan

Publicerad 2013-11-04 22:32:00 i Bröllop, Inredning,

en ganska effektiv ledig dag närma sig nu sitt slut (då det börjat klia i ögonen). tänkte mig dock att jag skulle haft kommit längre med pysslandet till inbjudningarna, så blev det tyvärr inte. har gjort inköp av papper och band samt tagit fram två förslag via Photoshop, det är allt.
 
en tanke som slog mig medan jag stod och lagade mat var att min bristande kunskap kring just mat är skrämmande, dels då jag spenderade ungefär två år av min gymnasieutbildning i storkök men också för att jag delar mitt liv med en kock. jag kände mig på en nivå ganska proffsig när jag stod i köket och skulle mixa ihop en mumsig fläskfilégryta (lite mindre proffsig dock när jag kämpade med att putsa köttet med en vanlig och dessutom relativt liten och slö kökskniv) resultatet blev fruktansvärt och äckligt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela