första delen av ett kapitel

Publicerad 2013-11-01 20:58:51 i Bröllop,

Om ett år är jag alltså fru Johan E.G.
Såhär startade vår gemensamma resa till dagen idag;
Johan är min tonårskärlek, man hade kunnat sammanfatta vår första tid med både "kärlek vid första ögonkastet" och "kärlek börjar alltid med bråk". Första gången vi möttes var också första dagen på gymnasiet. vid dagens slut så hamnade vi tätt intill varandra på en välpackad stadsbussen som skulle ta oss från skolan till knutpunkten i Helsingborg. Tur var väll det vill jag nog säga, för av någon anledning så gav denna oberäknade närhet mig känslan av att jag en dag ville vara en del av denna pojkens liv. Då endast ynka 16 år gamla, båda två.
En termin senare (efter mycket flirtande med varandra) så började vi plötsligt en dag bråka som hund och katt. två personligheter med både starka åsikter och starka viljor resulterade i att jag ärligt idag kan erkänna att jag faktiskt avskydde, nästan hatade denna irriterande person. Några månader senare kunde vi inte hålla händerna ifrån varandra och första dagen som par närmade sig med stormsteg.
 
tack för lånet Sara dayfotografi.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela