kanske en idé

Publicerad 2013-11-06 23:09:00 i Bröllop,

nu har jag äntligen pysslat ihop inbjudningarna och festprogrammen. Ett projekt som snabbt var över, så länge man har en färdig bild av vad man är ute efter så behöver det minsann inte vara så krävande. jag är i alla fall hel nöjd. Johan verkade också gilla den övergripande idén, får se vad vi båda tycker och känner när vi väl ska slicka frimärken till dessa godingar.
 
ett förslag på festprogram och inbjudan.
det är något i denna stil jag tänker mig inbjudningarna. väldigt enkel men ändå lite (mer än så) tanke och jobb bakom. hoppas bara att vi även om ett par månader känner oss nöjda med denna design. observera att texten inte är något att bry sig om.
för att få ett genomgående "tema" så kan jag tänka mig att ett festprogram i denna stil hade passat alldeles utmärkt. på den lilla vita lappen ska namnet på ägaren av programmet och stolen stå, lite "allt i ett" tänk, ENKELT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela