Drömmen om ett hus.

Publicerad 2013-10-19 15:28:00 i Inredning,

Är inte unik på något sätt när det kommer till drömmen om att få äga mitt eget. Att få pyssla och dona i ett hem som sägs vara mitt eget att pyssla i är en av de drömmar som krampaktigt håller sig fast. Jag menar, vem fantiserar inte om en drömkåk?

Johan, som är kock kommer såklart att få ha hand om de praktiska delarna i köket. Jag å andra sidan får huvudansvaret för resten av villan. Denna överenskommelse får mig att sväva på moln.

För att mätta min lust brukar jag gå in på hemnets hemsida, kan klicka mig runder i timmar, något som jag kan finna både avkoppling och inspiration i.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela