En bit på väg

Publicerad 2013-10-24 14:04:00 i Bröllop,

och bröllopsplaneraren är i full gång. Trots att min blivande man befinner sig på en båt mitt ute på havet så gör vi vad vi kan båda två på avstånd från varandra. Låtval är i full gång, det är nämligen så att vi ska ha ett utomhus bröllop (med förhoppningar om att det verken regnar eller blåser), med ett utomhus (dessutom borgerligt) bröllop så är en låt till brudmarschen inte given, det är alltså en av det punkter som vi koncentrerar oss på just nu, samt låtval till bröllopsvalsen. Tro det eller ej, men efter nio år, sida vid sida så har vi ingen låt som vi kan kalla vår egen. Därav problematiken med att hitta de perfekta låtarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela