ringen för mig

Publicerad 2013-10-21 19:01:00 i Bröllop,

att välja vigselring var inte lika enkelt som jag tänkte mig. Har alltid haft en viss bild av hur jag vill att den ska se ut, men nu är jag inte lika säker längre på vad jag vill ha. Utbudet är enormt och jag känner mig alldeles vilsen. Vad som gör det hela lite extra problematiskt är att jag även ska ha/vill ha en ny förlovningsring. Den jag har idag är mer än sex år gammal, rundad och i rött guld (en typiskt och enkel ring) tänker mig att jag vill ha ringarna i vitt guld och inte så rundad, därav byte av förlovningsring.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela