uppdatering av portfolio.

Publicerad 2013-10-22 14:51:23 i Inredning,

letar febrilt efter min digitala portfolio som jag satte ihop och skrev ut inför en intervju med IKEA och dess traineetjänst. Nu vill jag förändra portfolion en aning, mest som en uppdatering. tyvärr har jag ännu inte hittat den, förhoppningsvis finns den i tryggt förvar på Johans dator.

 
Med eller utan portfolio, så tänkte jag dela med mig lite av några av mina tidigare projekt, vad som är värt att nämna är att samtliga bilder är utdrag från skissprogrammet Sketchup.
 
 
 
 
dessa tre bilder växte fram under kursen Inredning 2. uppdraget gick ut på att komma med förslag på inredning till den utvalda familjen, anpassat till deras behov.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela