bröllopsmässa

Publicerad 2014-02-10 12:46:08 i Bröllop, Hemma hos: oss, Inredning,

Var på bröllopsmässa i helgen. Väl där så insåg jag hur mycket vi faktiskt redan är klara med. Så egentligen så var det inte så mycket som intresserade mig. Visst, även om vi inte valt vad vår tårta ska innehålla eller hur den ska se ut, så har vi åtminstone klart för oss vem som ska göra den. Samma gäller catering. Oavsett så var Bröllopsmässan på sitt sätt ändå underhållande, de bjöd på bröllopsshow som ordagrant levererade. Detta tjocka bröllopsmagasin fick man, tänkte ta mig en lugn stund för att djupdyka i allt fint och inspirerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela