Renovering

Publicerad 2014-02-19 15:54:21 i Inredning,

Ni som följt mig sedan start har kanske lagt märke till en del ändringar i bloggens utseende. Har de senaste dagarna bland annat (när tiden funnits till) satt ihop en ny logo, som nu äntligen är på plats. Den känns mer Jag måste jag säga. Det har även skett en del andra ändringar och då jag fortfarande anser mig vara ny i denna värld så tar det lite tid att läsa på och lära sig om hur man ska gå till väga vid ändringar av det visuella.
 
så ursäkta det korta avbrottet i bloggandet, ska trots inspirationstorka försöka att blogga lite oftare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela