att finna motivation

Publicerad 2014-01-21 13:11:09 i Bröllop, allmänt,

med snygga träningskläder ökar motivationen till att faktiskt träna tror jag. just träning är något som jag allt mer försöker få in i vardagen. Vill till sommaren se mitt absolut bästa ut, jag menar vem vill inte känna sig som sitt perfekta jag på sin egen bröllopsdag ? med träning kommer prestation och med prestation kommer självkänsla. hur jag än må se ut på min bröllopsdag så kan jag inte tänka mig annat än att jag lyckats prestera något kroppsligt och med det ha ökat min självkänsla, det är iaf min plan.
 
här kommer iaf min önskelista på träningskläder. Har redan köpt träningslinne och tights. nästa inköp blir förmodligen en riktigt bra sport BH.
alla produkter är funna på Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela