en del av mig

Publicerad 2014-01-20 15:57:58 i Inredning, portfolio,

Tänkte införa en kategori nämnd som "portfolio". Under denna kategori kommer delar av arbeten jag gjort och gör visas. Visst material har växt fram genom kurserna jag haft under min utbildningstid, en del är som jag av ren lust skapat och en del är projekt som växt fram efter kunders önskningar och behov.
 
Vill iaf börja med att visa Lisbeths arbetsrum. Lisbeth är en påhittad karaktär som växte fram när vi hade vår första renodlade Inredningskurs.
 
för er som vill veta mer så blev alla i klassen tilldelade ett specifikt rum, mitt var arbetsrummet. Vi skulle därefter skapa oss en karaktär och forma rummet efter personens behov (Lisbeth). Enda riktiga kravet var att man skulle få in förvaring, i övrigt hade vi fria händer.
(kort beskrivning av Lisbeth) Lisbeth är en kvinna i 40 års åldern, hon har ägnat större delen av sitt liv till att designa och skapa kläder. Lisbeth behöver ett arbetsrum i hemmet som ger henne utrymme att skapa även på sin fritid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela