steg ett

Publicerad 2014-01-08 07:56:00 i Inredning,

senast igår nämnde jag "projekt arbetsrum/plats". Så nu vill jag dela med mig av mina första tankar och idéer, så nedan följer ett första mood/inspirations kollage.
Tanken är att vi ska skapa oss en arbetsplats med något mindre skrivbordsyta än vad vi har idag men också betydligt mer gömd förvaring. På detta är alltså min första tanke väggfasta skåp som kan svälja mycket skit och ett mindre/medel stort bord som täcker behoven vi har kring yta. Tack hej
 
möbler: IKEA, Granit och Furnway

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela