en månad kvar

Publicerad 2014-07-16 09:35:00 i Bröllop, inspiration,

Dagen till ära (en månad kvar till vårt bröllop) så försöker jag finna mig ytterligare inspiration till dekoration av lokal och bordsdekoration/dukning.
I det stora hela så tror jag mig ändå veta vad och hur jag vill ha det, jag är dock inte helt hundra, frågan är å andra sidan om jag någonsin kommer bli det.
 
I närmare två år har vi vetat att vi detta år ville gifta oss. i över ett år har vi vetat när, var och hur. Nu är det endast en månad kvar och paniken över allt som finns att göra börjar sakta men säkert tränga sig på. Herregud (!) bara en månad kvar. Naiv som man är så tror man ju att man jämt har gott om tid, en månad är inte gott om tid. en månad är trots allt bara en månad. ojoj
 
inspiration; trendenser, inreda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela