inhopp

Publicerad 2014-07-14 16:09:00 i Bröllop, allmänt,

Ursäkta den oväntade tystnaden. Har haft inspirationstorka samt dåligt med tid och ork. Kan inte lova att jag kommer bli bättre på mer regelbundna inlägg i detta nu. Med endast en månad kvar till vår stora bröllopsdag så hoppas jag att ni alla förstår min för tillfället bristande närvaro.
 
Under tiden som jag här på bloggen lyst med min frånvaro så har det såklart hunnit hända en hel del. Mina vänner har bland annat kört världens bästa möhippa för mig. Då jag såklart inte själv var särskilt grym på att fotografera under denna händelserika dag och kväll så är förrådet av sjysta bilder tyvärr ganska lamt, har dock en del som jag stulit från mina vänner.
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela