Projekt A fortsätter

Publicerad 2014-03-30 12:11:00 i Inredning, portfolio,

Igår lyckades jag Äntligen (!!!) få rätt på ett plugin program som man kan ansluta och använda till de ritprogrammet jag gör mina skisser i. Så som lördagsunderhållning satt jag och fixade och donade fram dessa bilder för Projekt rum A. Måste säga att jag är grymt nöjd med resultatet. inom kort kommer (som nämnts tidigare) även äkta styling bilder dyka upp men här är åtminstone skisserna på rummet.
Observera att dessa skisser skapades innan beslut om vissa förändringar gjordes, använde alltså endast dessa bilder för att testa mitt nya program. Med andra ord kommer resultatet av rummet se annorlunda ut.
Visar här en kombination av mina skisser och inspirationsbilder från H&M Home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela