+projekt stolar

Publicerad 2014-03-13 19:42:43 i Inredning,

Som tidigare har nämnts så jobbar jag och Johan på designen av vårt nya matbord som vi tillsammans ska hamra ihop. Har också (ganska nyligen) nämnt och visat några stolar som jag tänkte mig kunde passa fint till vårt kommande drivveds bord. Ändrade planer, vi körde här om dagen helt oplanerat inom en av Ängelholms loppisbutiker och fann oss ett set på fyra stolar. Så förutom Projekt Bord så har vi just nu även Projekt Stolar att koncentrera oss på. Hoppas hoppas att två amatörer som oss lyckas få ihop detta på ett bra sätt. Föreställer mig inget annat än perfektion.
För endast 150 kr stycket. Tanken är rejäl tvättning och slipning och sedan en spann färg på det. De ack så gräsliga dynorna ska även dem få sig en omgång.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2014-04-29 20:14:25

Fantastiskt fina ni är duktiga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela