några av julens önskningar

Publicerad 2014-11-26 20:17:00 i Inredning,

Några av årets önskningar till jul.
Bara älskar Cleans parfymer och nu har de även tagit fram doftljus, verkligen på tiden, doften "warm cotton" luktar otroligt fräscht och gott. Så först på listan är helt klart Cleans Warm cotton doftljus. Nästa på tur är den vackra klarglas vasen Flora från Mio. Vasen är en till synes prisvärd kopia av den omtalade vasen dagg.
 Jag har länge tänkt införskaffa en uppsättning kvalitets sängkläder från Beach House. Kan varmt rekommendera Löwengrip Care & Color´s välsdoftande produkter, har använt mig av LCC´s handkräm under en tid och tycker att den doftar gudomligt  Därför vill jag även testa några av hennes övriga hudprodukter. Önskar mig även en rund, zebramönstrad bricka från LagerHause, så grymt snygg och hade passat som handen i handsken här hemma. Samma gäller en Howard fotpall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela