den lilla svarta

Publicerad 2015-07-13 16:40:00 i Hemma hos: oss, Inredning,

För att bidra med lite kontrast i vårt ganska beige och vita vardagsrum så valde vi att bryta av med ett skåp i matt svart. Det här med föremål i matta färger är ju en trend just nu (& har varit ett tag) Jag måste säga att jag förstår precis varför, helt enkelt väldigt lätt att älska. Förutom detta fantastiskt vackra skåp så har vi ju faktiskt också två sido-bord som även dem är målade i matt svart, bilder på dem finner ni HÄR
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela