diamanter för barn

Publicerad 2015-07-10 14:37:00 i Hemma hos: oss, Inredning, inspiration,

Tyckte att det var lämpligt att påbörja mitt bloggande med något som binder ihop gammalt med nytt.
För väldigt längesen så nämnde jag ett skitsnyggt skåp som vi fann på loppis för en billig peng.
 
Ruggat diamantmönster i grått och vitt fick pryda skåpets ovansida, resten av skåpet blev vitt och två nya handtag/knoppar sattes på plats -och med det fick skåpet ett nytt liv.
 
Skåpet är avsett som förvaring till vår kommande nya familjemedlem. Jag tycker skåpets diamantformade mönster tillför så mycket lekfullhet och liv till ett i övrigt ganska enkelt och vanligt skåp. -lätt att älska
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2015-07-10 14:52:14

Riktigt snyggt!! Hur såg det ut från början?

Svar: Tack så mkt Jenny. Det var oljat, ljust trä, väldigt vackert hantverk men inte alls i min smak.
Linn Segge

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela