kökshjälp

Publicerad 2015-07-18 10:18:00 i Inredning, portfolio,

För ett par år sedan så fick jag i uppdrag att ta fram ett inredningsförslag på ett kök. Efter möte med kunden så valde jag att rita upp tre förslag. Valet av antalet grundades i stort på att familjen hade en hel del egna ideér och tankar kring hur de ville att slutresultatet av köket skulle bli och jag tyckte det var viktigt att visa kunden precis hur deras olika önskemål skulle kunna se ut i verkligheten.
 
Så här nedan kan ni se hur jag i regel alltid väljer att framföra mina inredningsförslag.
Uppe till vänster kan ni se en ritning på hur jag tänkt min planlösningen. Nedanför ritningen så har jag tagit fram en produktlista med antalet köksskåp som krävs till just detta alternativ. Sen har jag valt att presentera några av detta alternativets viktigaste materialen och produkter. och slutligen presenterar jag mitt inredningsförslag i skisser längst till höger.
Om kunden önskar förslag på pris för var inredningsförslag så brukar detta presenteras separat vid sidan om med information som produktnamn, pris och inköpsställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela