Ändrad inriktning

Publicerad 2015-07-10 13:09:00 i allmänt,

Efter en lång paus i bloggandet så hoppas jag nu på att kunna återgå till det regelbundna skrivandet.

Efter ett så långt uppehåll så har det hunnit hända en del förändring i mitt och min sjömans liv. Vi väntar tillökning, så numera lever en livlig liten krabat (även kallad "Pyret") i min mage.

Med denna förändring i våra liv så är det inte omöjligt att även bloggen kommer ändra inriktning en aning. Framförallt så kommer väll inläggen handla mindre om bröllop och mer om barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela