arbetsrums inspiration

Publicerad 2014-02-12 17:25:00 i Inredning, inspiration,

som nämnts tidigare (steg ett) så går vi i tankar om att förändra vårt extrarum/arbetsrum/alltiallo rum, ja kärt barn har många namn som ni vet. skämt åsido. Jag vill skapa ett rum med en bra arbetsplats, mycket förvaring, bra belysning samt att rummet lätt ska gå att använda till annat om behoven förändras. Vill alltså till exempel ha en förvaringslösning som kan fungera oavsett om rummet används som arbetsrum, barnrum eller gästrum. Då arbetsrum är vad vi är i behov av idag så är det det jag söker inspiration kring. Man kan aldrig finna en komplett lösning som matschar just en individs behov men man måste också börja i någon ände.
dessa inspirationsbilder är funna hos Alvhem Mäkleri
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Segge

Utbildad Inredare och butikskommunikatör med ett enormt intresse för inredning och prylar. Delar mitt liv med en seglande kock och efter tio år sida vid sida blev vi i somras äntligen man och hustru. - Låt er inspireras. Vid eventuella frågor eller andra ärenden kontakta mig gärna via min mail; [email protected]

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela